Kobalt 120 Volt Bandenpomp Recensie
  • Bouwkwaliteit 8.0
  • Inflatiesnelheid 8.0
  • Inflatiebereik 8.0
  • Waarde 10.0

De Kobalt 120V bandenpomp is het meest gebruiksvriendelijk. Het is eenvoudig aan te sluiten, de druk te controleren en de maximale druk in te stellen voordat u op de startknop drukt.

Algemene score 8,6 (van de 10)

Bandenpompen hebben de winkelschappen gesierdsinds we ons kunnen herinneren. Deze producten zijn verbeterd door functies zoals digitale LCD-schermen en automatische meters. Zo recent als dit jaar heb ik een DeWalt Quiet Trim-compressor gebruikt om de lucht in mijn banden te vullen. Voor de 1/10 cm NPT-snelkoppeling aan het uiteinde van uw slang is slechts een dubbele luchthouder nodig. Als je zin hebt, kun je een auto-automotive-stijl inflator gebruiken met geïntegreerde meter. Nu, met de nieuwe Kobalt 120 volt bandenpomp, kun je de gewenste PSI (tot 120) inbellen en achterover leunen. De inflator doet al het werk en stopt als hij klaar is.

Hoewel het langer kan duren dan het gebruik van een luchtcompressor om uw banden op te pompen, is het veel gemakkelijker.

Het is ook draagbaar. Gooi de nieuwe Kobalt 120V bandenpomp in je auto of vrachtwagen en hij is klaar voor gebruik zodra je hem nodig hebt. Het heeft een 120V- en 12V-voedingssnoer, zodat u het in uw auto kunt steken of op een muur kunt aansluiten. Het zal de klus klaren, welke methode u ook kiest. Het inflatiepercentage en de maximale PSI worden door geen van beide methoden beïnvloed. Beide voedingsmechanismen produceren hetzelfde vermogen en dezelfde inflatiesnelheid.

Gebruik De Kobalt 120 Volt Bandenpomp

De Kobalt 120 Volt inflator is een geweldig hulpmiddel voor het goed oppompen van vrachtwagen- en autobanden. Fietsbanden en kleinere opblaasbare artikelen zijn gewoon geen probleem. We namen het mee naar buiten en stelden het in op de door de fabriek aanbevolen 33 PSI door indien nodig op de pijlen omhoog en omlaag te drukken. Het geïntegreerde LCD-scherm geeft dit realtime weer.

Het LCD-scherm geeft de huidige druk en de doeldruk weer. Het systeem werd uitgeschakeld toen het 33,5 PSI bereikte, wat 0,5 PSI meer is dan het doel.

Voor stroomvoorziening kan de 12V-stekker in het voertuig worden gestoken. De gevlochten slang meet 66 cm en eindigt in een kunststof mondstuk. Ik heb niet veel vertrouwen in het vermogen van dit mondstuk om de tand des tijds te doorstaan, maar het gaf ons geen problemen tijdens het testen.

Er worden maar weinig accessoires meegeleverd met de Kobalt 120 bandenpomp en kan bovenaan worden opgeborgen. Deze accessoires omvatten adapters voor airless banden en ballen.

Als u ’s nachts een band moet oppompen, geeft een LED-lampje op de achterkant van de 120Vinflator u voldoende licht om de klus te klaren.

Kobalt 120 Volt bandenpomp Kenmerken:

• Maximale druk: 120 PSI
  • Vermogen: 12 volt gelijkstroom, 120 volt wisselstroom
  • LED-werklamp
  • 66 cm slang
  • Digitale LCD-meter
  • Automatische uitschakeling
  • Drukbewaking door auto
  • Inclusief: opblaaspomp, ingebouwde digitale bandenspanningsmeter, LED-werklamp, mondstukaccessoires

Conclusie

De Kobalt 120V bandenpomp is een van de gemakkelijkste bandenpomp die u kunt gebruiken. Door het aan te sluiten, wordt de druk gecontroleerd en het instellen van de maximale druk is alles wat u hoeft te doen voordat u op de Start-knop drukt. Het kost alleen bij Lowes. Het is betaalbaar en extreem goedkoop voor bijna iedereen. Je kunt er een bij de hand houden of achter in je vrachtwagen of SUV.